EIKUN MINÄ ITE


Television erilaiset sisustusohjelmat ovat ruuanlaitto-ohjelmien ohella suurinta tv-huvitusta mitä tiedän. Ihailen sisustusammattilaisten kädenjälkeä useimmiten (en aina) varauksetta ja olen iloinen kotinsa uuteen uskoon saattaneiden ihmisten puolesta. Silti en koskaan ole ajatellut, että ammattilaisilla voisi olla jotain erityistä annettavaa minulle, olenhan eikun minä ite -ihminen ja oman asumiseni paras asiantuntija.
Lauantaina kiertelimme muutamissa sisustusliikkeissä Helsingin keskustassa ja saimme osaksemme pääasiassa hyvää peruspalvelua, kiitos siitä. Yhdessä liikkeessä myyjällä oli kuitenkin aikaa paneutua asioihimme pidemmältikin, ja OMG. Tulin jotenkin luvanneeksi lähettää hänelle tulevan kotimme pohjapiirustuksen ja muutamia reunaehtoja tuleville sisustusratkaisuillemme, jotta HÄN voisi pohtia niitä puolestamme.

Ennen liikkeeseen astumista tarpeettomalta tuntunut kädenojennus alkoi yhtäkkiä kiinnostaa kovasti: miten ammattilainen näkee saman tilan kuin minä? Jos tulkinta on kovin erilainen, olenko valmis pyörtämään omat aikeeni vai olenko jatkossakin sitä mieltä, että eikun minä ite -ihmisenä tiedän kyllä?

Hmm. Asia tuntuu selvittämisen arvoiselta - siispä sähköpostia rustaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...