PENKISTÄ MITTAA


Jo siitä lähtien kun olen paperilla katsellut keskikerrokseen tulevaa olohuonetta, olen "nähnyt" sohvan edustalla vanhan penkin sohvapöydän virkaa toimittamassa. 

Olen etsinyt tuota penkkiä kivien ja kantojen alta, mutta etsintäni eivät ole tuottaneet toivotunlaista tulosta. Löytämäni penkit ovat olleet joko liian lyhyitä, kapeita, toisella puolen Suomea tai muuten vaan mahdottomia. Pikkuhiljaa olenkin joutunut taipumaan siihen ajatukseen, että tarvitsen idean toiseksi parhaaksi toteutukseksi. Olen maailman huonoin odottamaan ikuisuusprojektien loppuunsaattamista, joten tiedän, etten voi jatkaa metsästystä ajasta iäisyyteen. 


Toimivaksi kakkosratkaisuksi on nyt valikoitunut  Hay:n Sara-penkki - S on itse asiassa tykästynyt siihen enemmän kuin alkuperäiseen ideaani. Jotain vanhaa haluan kuitenkin keskikerroksen julkitiloihin istuttaa, koska tila huutaa kerroksellisuutta. Keksin, että sijoitan ruokailutilan ja olohuoneen välimaastoon vanhan senkin ja istutan sen päälle Pariisin lamppumme. Silloin ultramoderni-Sara toimisi minunkin silmissäni. :-)

Sarasta on saatavana musta, valkoinen ja musta viilureunalla varustettu versio. Minun valintani on musta viiluversio, sillä valkoinen on mahdoton valinta, samoin kokomusta.

Oi voi. Kolme olohuonetta on kyllä aika paljon sisustettavaksi. Onneksi kellari- ja ylimmässä kerroksessa olevien tilojen kanssa ei tarvitse enää painiskella. Ne on moneen kertaan sisustettu jo. :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...